‫ نحوه پیش نویس ایمیل در Google Docs برای ارسال از طریق Gmail

1- صفحه اصلی Google Docsرا باز کنید و روی Blankدر بالا سمت چپ، در زیر "شروع یک سند جدید" کلیک کنید.

2-پیش نویس ایمیل را با تایپ کردن «پیش نویس ایمیل@» و انتخاب بلوک ساختمان «پیش نویس ایمیل» یا با کلیک بر روی دکمه بلوک ساختمان «پیش نویس ایمیل» در بالای یک سند خالی وارد کنید. کاربران همچنین می توانند بر روی منوی "Insert" کلیک کرده و "Building blocks" را انتخاب کنند. سپس «پیش‌نویس ایمیل» را انتخاب کنید.

3-با تایپ آدرس ایمیل، گیرندگان را در قسمت "به" اضافه کنید. کاربران همچنین می‌توانند «@» را تایپ کنند و سپس شروع به تایپ نام یک مخاطب برای جستجوی مستقیم آن‌ها از مخاطبین خود کنند.

4-فیلد "موضوع" را پر کنید.

5-در متن ایمیل، پیام را تایپ کنید. کاربران می توانند با انجام ویرایش ها به طور همزمان و ردیابی تغییرات، نوشتن نظرات همراه با بازخورد و تخصیص اقدامات برای وظایف خاص، در زمان واقعی با هم تیمی ها همکاری کنند. آنها می توانند ایمیل خود را با ویرایش های پیشنهادی اصلاح کنند. علاوه بر این، برای صرفه جویی در زمان، کاربران می توانند از "Help Me Write" برای تولید و اصلاح پیش نویس بر اساس یک درخواست ساده استفاده کنند.

6-پس از آماده شدن ایمیل، روی نماد «پیش‌نمایش در Gmail» در سمت چپ پیش‌نویس کلیک کنید. با این کار پنجره جدیدی در جیمیل باز می شود که پیش نویس ایمیل شما از قبل پر شده است. اگر کاربران نیاز به ایجاد هرگونه تغییری دارند، از پنجره خارج شده و قبل از پیش‌نمایش مجدد، ویرایش‌ها را در Docsانجام دهید.

7-وقتی ایمیل آماده ارسال شد، روی دکمه "ارسال" در پیش نویس جیمیل کلیک کنید


نوشته

 
k b dorosteh
ایجاد شده در 4 آبان 1402
بازدید 21

امتیاز

امتیاز شما
تعداد امتیازها: 0