‫ نحوه امضای سند با استفاده از ویژگی Google Docs eSignature

مراحل امضای درخواست eSignature

سرویس گیرنده ایمیل خود را راه اندازی کنید و به حساب ایمیلی که در آن درخواست eSignatureارسال شده است بروید.

اعلان ایمیل مربوط به درخواست eSignatureرا پیدا کرده و باز کنید.

روی لینک ارائه شده در ایمیل کلیک کنید.

نکته حرفه ای: اگر تصمیم دارید که فایل PDFرا مستقیماً از Driveخود باز کنید، روی گزینه "Sign" کلیک کنید تا به امضای سند ادامه دهید.

هر قسمت eSignatureرا در سند انتخاب کنید.

نام کامل و حروف اول خود را در قسمت های مشخص شده وارد کنید.

برای تایید امضای خود، گزینه "Adopt and sign" را انتخاب کنید.

هنگامی که تمام فیلدهای امضای مورد نیاز را با موفقیت پر کردید، روی "علامت گذاری به عنوان کامل" کلیک کنید.

برای بررسی و پذیرش شرایط خدمات ارائه شده چند لحظه وقت بگذارید.

در نهایت برای ادامه روی "Agree & Continue" کلیک کنید.


نوشته

 
k b dorosteh
ایجاد شده در 8 مهر 1402
بازدید 17

امتیاز

امتیاز شما
تعداد امتیازها: 0